Cum funcționează

Toate produsele ce se vor găsi în punctul de desfacere din locația compartimentului vor fi de uz personal (îmbrăcăminte, alte produse vestimentare, etc), casnic (electrocasnice în stare de funcționare, veselă, produse de curățenie, etc), jucării, cărți, etc., igienizate în prealabil, precum și produse alimentare aflate în termen de garanție. Nu se primesc băuturi alcoolice, țigări, produse care necesită refrigerare ori au termen de valabilitate sub 3 luni sau produse second-hand precum articole de lenjerie intimă, produse pentru nou născuți.

Schema functionare magazin

Client donator

Donează și acumulează puncte cu care poate obține bunuri/servicii din cadrul magazinului:

  • Produse noi: cu acte de proveniență (bon fiscal, factură fiscală, etc), conservate, îmbuteliate sau sigilate. Sunt primite toate categoriile de produse. Produsele alimentare trebuie să fie non-perisabile, să fie ambalate și să nu necesite refrigerare: zahăr, ulei, conserve, paste, lapte UHT, făină, mălai, orez, fasole, lapte praf, băuturi nealcoolice, apă plată, minerală, cereale, biscuiți, etc.
  • Produse second-hand - nu se primesc: articole de lenjerie intimă, produse care nu pot fi igienizate, produse pentru nou născuți (excepție făcând cântar pentru copii, umidificator de cameră, cărucioare, coșuri, port-bebe, pătuț copii, etc).
    • nealimentare:  textile second-hand: curate, în stare bună (grad minim de uzură), papetărie, produse de curățenie și sanitare, mobilier,  articole bricolaj, materiale de construcții, veselă, jucării, articole copii, etc, curățate și igienizate.
    • electrice-electrocasnice: electronice foto-TV-video, electrocasnice: mașini spălat rufe, mașini spălat vase, aparate frigorifice, aragazuri, hote, climatizare, boilere, aspiratoare, fiare de călcat, electrocasnice pentru bucătărie, etc, în stare de funcționare.

Produsele electrocasnice de tipul aragazurilor, boilerelor, etc. la care nu se poate face dovada funcționării, vor primi un număr mai mic de puncte decât cele din aceeași categorie la care testarea se poate face la sediul magazinului sau la cel al persoanei care oferă produsul. Produsele selectate de beneficiari pot fi returnate, în cazul nefuncționării acestora, într-un termen de 3 zile lucrătoare de la instalarea lor de către o persoană autorizată.

Clientul donator primește puncte cu care poate achiziționa bunuri/servicii din cadrul magazinului.

 

Client beneficiar

Prestează servicii și acumulează puncte cu care obține bunuri/servicii din cadrul magazinului

Clientul beneficiar poate obține puncte  prin desfășurarea de activități utile comunității, în locațiile din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6.

Clientul beneficiar  poate presta activități precum spălat ferestre, măturat exterior, greblat, sortat îmbrăcăminte și încălțăminte donate, călcat rufe, igienizare suprafețe (interioară), spălat rufe (la mașina de spălat), săpat, curățat zăpada, încărcat / descărcat marfă (ajutoare, donații, etc), etichetat și aranjat produse pe rafturi, etc.

Operarea mașinii de spălat, a uscătorului de rufe și a mașinii de călcat și anume: selectarea și pornirea programului de spălat sau de uscat, punerea și scoaterea de sub tensiune a acestora, umplerea rezervorului de apă al fierului de călcat, se vor efectua de către angajații Compartimentului Servicii Implicare Comunitară.

Clientul beneficiar, în urma acumulării punctelor prin prestarea de activități, poate să achiziționeze bunuri/servicii care îi sunt utile.